nej, jag tycker att vi lägger in backen.

 
Idag så har jag spenderat hela dagen i stallet - gud vad jag har saknat det! Jag och Melwin var inte riktigt överens idag under ridningen dock, det var backträning som stod på schemat idag men för att komma upp till en av dom bra backarna så är det en vägbom. En helt vanlig vägbom som man går på sidan av och den är absolut inga problem förutom just idag då uppenbarligen för han TVÄRvägrade gå förbi den och la in backen, jag vet inte hur länge han fjantade sig och han lyssnade inte alls på mig utan stängde av helt.
 
När det kom tre bilar så hoppade jag av för säkerhetens skull då han säkert hade backat in i dom, när jag ändå var av så ledde jag honom förbi vägbommen och direkt efter så backade jag honom upp en bra bit för backen. små volter, back, små volter, back och när jag satt upp var det slut tramsat. Backträningen gick ivartfall bra efter allt trams, när vi kom tillbaka till stallet så hade han lös sko v.bak med, hade en himla tur med att hovslagaren var i stallet som var snäll och drog av den och slog på den igen då han hade några minuter över så nu slipper jag förhoppningsvis tappsko tills han kommer och skor Melwin om 2 veckor. Hoppas jag slipper tappskor med honom för fan vad frustrerande det är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0